
Klachtenprocedure
Klacht indienen bij het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ)
Wij begrijpen dat het soms kan voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de hulp die je hebt ontvangen. Gelukkig zijn er verschillende manieren om een klacht in te dienen. Hieronder leggen we uit welke routes je kunt volgen:
Informele route
De eerste stap is om je klacht te bespreken met je directe begeleider of teamleider. Vaak kan een gesprek al veel duidelijkheid bieden en een oplossing brengen.
Ondersteuning door een vertrouwenspersoon
Krijg je zorg vanuit de Jeugdwet? Dan kun je terecht bij een vertrouwenspersoon van Jeugdstem. Zij kunnen je ondersteunen en begeleiden bij het indienen van een klacht.
Ondersteuning door een vertrouwenspersoon
Wij zijn aangesloten bij de klachtenfunctionaris en klachtencommissie van het Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg (CBKZ). Als je via deze externe route een klacht wilt indienen, wordt je klacht objectief behandeld door een onafhankelijke instantie.
*Let op u verlaat de website